top of page

Interclean

Ondanks COVID wilde Interclean haar positie behouden als grootste platform in de schoonmaakbranche. Er was een online event locatie nodig waar het netwerken en kennis delen doorgang kon vinden. 

De uitdaging was om 100+ exposanten zicht te geven op de resultaten en zich deskundig te laten positioneren met veel innovaties en sessies.  

Binnen het all-in-one platform van Grip werden 75+ presentaties gestreamd vanuit 2 studio’s. Bezoekers konden een eigen agenda samenstellen en vragen stellen via chat. Alle 100 exposanten hadden een uitgebreid bedrijfsprofiel wat ze zelf konden beheren, met centraal inzicht in alle leads. 

Alle gebruikers konden connecties maken, chatten en video meetings plannen, zowel 1:1 als in groepen.   

Project

Interclean

Klant

RAI Amsterdam

Categorie

Online Event Locatie

Type

Online Event

7.000 +

Professionals

5.000 +

Connecties

800 +

Online meetings

5.500 +

Sessie bezoeken

In Beeld

bottom of page