Registratiepartner of SaaS Platform?
Bij een traditionele registratiepartner stijgen de kosten per event snel.
Deze keuze is minder geschikt voor frequente kleine (gratis) events. Bovendien ben je gebonden aan de planning voor mailings en contentwijzigingen.
Bij SaaS staat flexibiliteit en gebruiksgemak voorop. Veel platforms zijn minder geschikt voor complexe trajecten of het creëren van een volledig whitelabel ervaring. Bij Lively hebben we een oplossing
gevonden waarmee we het beste van beide kunnen bieden.
Simpel of complex, live of online - kies een platform wat alles kan.
Of je nu live evenementen organiseert, de overstap maakt naar virtueel , of in de toekomst een hybride element toevoegt, ons platform dekt je volledig.
Verzamel robuuste registratie data met onbeperkte conditionele logica, accepteer betalingen, automatiseer de commucatie, integreer met je CRM en creëer moderne eventwebsites - allemaal met jouw merk centraal.
Het intuïtieve dashboard stelt je in staat om snel zelfstandig aan de slag te gaan. Of je kunt de configuratie aan ons overlaten.
Minder fouten, meer tijd en de ultieme beleving
Tientallen leveranciers kunnen registratie verzorgen, elk met hun eigen kwaliteiten. Externe registratiepartners nemen complexe trajecten uit handen, terwijl SaaS-bedrijven geïntegreerde software bieden voor zelfbeheerde event communicatie.
Onze producten & functionaliteiten
Thema bouwer
Kies het juiste thema en gebruik drag & drop voor content en widgets. De templates zijn speciaal gemaakt om jouw merk centraal te stellen. Preview het format voor PC, phone & tablet.
Professionele websites
Met de drag & drop websitebouwer maak je zonder programmeerskills een unieke whitelabel website. Kies een thema, en gebruik je eigen font, kleuren en de CSS-designertool.
Registratie wizard & ticketing
Zet je events nog sneller op met slimme instellingen en het dupliceren van je vorige events. Maak het registratieformulier, bepaal registratie types, tickets, voeg sessies toe en stel de limieten in.
E-mailmarketing
Maak e-mailtemplates volledig in je eigen huisstijl. Traceer of e-mails goed zijn aangekomen met opens & clicks.
Slimme logica voor condities
Het stellen van vragen leid al snel tot meer vragen. Stel een vraag en bepaal de vervolgvraag op basis van de reacties. Of bepaal per registratie type welke vragen of sessies zichtbaar zijn.
Statistieken op maat
Van websitebezoeken tot registraties en aanwezigheid, met meerdere dashboards op maat zorg je dat iedereen inzicht heeft in de juiste events, locaties en kernresultaten.
Responsive Front & Backend
Zorg dat zowel jij als de deelnemers altijd toegang hebben tot de belangrijkste eventinformatie zoals sessies, sprekers, sponsoren, maps en deelnemers. Blijft zelf op de hoogte met een handige activity feed.
Mobile Check-in
Verander elke medewerker in een mobiele check-in agent. Gebruik de mobile app voor zowel de algemene check-in als voor de sessies. Zo heb je altijd real-time inzicht in de no-show.
Integraties en openAPI
Haal automatisch gegevens op uit je CRM zoals Saleforce of verstuur gegevens naar marketing automation zoals Marketo & Hubspot. Ook voor event apps zijn er meerdere integraties. Standaard of op maat.
Corporates
Je eventteam kan uit 2 of 200 personen bestaan. In beide gevallen moet iedereen op de hoogte zijn van de registraties en type deelnemers. Of je nu op kantoor bent of onderweg.
Voor wie?
Eventbureaus
Je werkt voor meerdere klanten tegelijk en wilt indruk maken. Creëer daarom per project een unieke merkbeleving en geef real-time inzicht in de belangrijkste cijfers over alle events.
Media en organisatoren
Er is veel concurrentie dus je moet opvallen! Marketingtools helpen de meest relevante gegevens te verzamelen, zodat de volgende editie makkelijker gaat en je content kunt personaliseren.
Onze Technologie Partner
Event Management en Registratie Software
Swoogo is een SaaS platform wat is ontworpen om te voldoen aan de eisen van de moderne, door data gedreven, event manager.
Hoofdkantoor: Westport, Amerika
Oprichting: 2015
Bedrijfsgrootte: 100+
20+
Jaar ervaring samengevoegd in één
systeem
500+
Enterprise klanten
350
Per maand voor onbeperkt
events en registraties
30+
Integraties met event apps, CRM & marketing automation