Trek de digitale cirkel rond
Blijf binnen handbereik en houdt de aandacht
Na aanmelding heerst er (hopelijk) enthousiasme over jouw evenement. De website heeft haar overtuigende rol vervuld en de doelgroep kijkt uit naar wat er komt.
Maar in het tijdperk van informatie-overload via e-mail en sociale media is aandacht niet vanzelfsprekend. Om de betrokkenheid van de doelgroep als merk te behouden, wil je zo dicht mogelijk bij de doelgroep zijn; de smartphone.
Het is niet eenvoudig om mensen een mobiele app te laten downloaden en regelmatig te laten gebruiken. Toch blijft het een effectieve technologie voor optimale gebruikerservaring, merkbeleving en betrokkenheid.
De sleutel ligt in een mix van interactieve/verbindende tools voor impact, personalisatie voor relevantie en actuele informatie voor frequente gebruikers.
Krachtige en complete event apps
Meer dan 93% van de Nederlanders heeft een smartphone. De digitalisering neemt snel toe en we zijn gewend aan gemak en personalisatie. Ook voor events is de visitor journey meer digitaal. Het voor- en na traject wordt langer en events zijn vaker onderdeel van strategieën. Hoe bedien jij de (digitale) doelgroep na de aanmelding?
Product & Functionaliteiten
Sla een brug en maak verbindingen
Interactie tijdens presentaties
Communiceer effectiever
Interactief netwerken, kennis delen, discussiëren, promoten, breng mensen met elkaar in contact via een privé tijdlijn, deelnemerslijst of integreer matchmaking voor persoonlijke aanbevelingen.
Verhoog de beleving en creëer meer impact. Integreer een reactiesysteem zodat gebruikers met één druk op de knop kunnen reageren op polls/quizzen of vragen kunnen stellen aan de sprekers.
Vanaf de registratie in contact blijven met deelnemers met real-time communicatie. Jouw logo op het meest persoonlijke scherm van de doelgroep, updates, plattegronden, notificaties etc.
Maak de beleving persoonlijk
Krijg inzicht in wat gebruikers beweegt
Meer exposure voor stakeholders
Biedt deelnemers relevante (event) informatie op basis van persoonlijke voorkeuren, profiel, locatie of gedrag. Van favorieten, filters, GPS-notificaties tot netwerk aanbevelingen.
Monitor, rapporteer, evalueer en verbeter de resultaten van je evenementen. Gebruik op cijfers en feiten gebaseerde inzichten om zakelijke doelstellingen te behalen.
Biedt partners en sponsoren opvallende advertentieruimte. Bedenk interactieve mogelijkheden om producten mobiel onder de aandacht te brengen zoals met logovermeldingen en banners.
Breng ondersteuning binnen handbereik
Publiceer content en houdt de aandacht
Verhoog het aantal conversies/
aanmeldingen
Maak het verschil door ondersteuning nog toegankelijker en sneller te maken. Integreer forums, e-mail, telefonisch contact en chat.
Speel in op de interesse van de doelgroep met actuele kennis, entertainment en nieuws. Gebruik blogs, video's, fotoalbums, nieuws, bestanden en vacatures.
Breng je events, producten en diensten onder de aandacht en zorg voor een call-to-action. Gebruik je eigen marketing automation of registratiesysteem voor de juiste opvolging per e-mail.
Corporates
Met events wil je bij relaties een onuitwisbare indruk/impact achterlaten. Een unieke beleving staat hierbij voorop. Met een eigen mobile app maak je dat korte moment langer tastbaar en meetbaar.
Deelnemers hebben veel keuze, dus hoe help je met een optimale planning? Met een mobile app personaliseer je het programma, houd je informatie up-to-date en afspraken worden tijdig gepland.
Voor wie?
Congres
Intern
Trainingen en incentives, vaak lang en meerdaags op een onbekende locatie. Medewerkers wil je in de watten leggen. Met een mobile app blijft iedereen in contact via sociale functionaliteit en duidelijke communicatie.