top of page

Versimpel de registratie & logistiek

Bespaar tijd en energie op de organisatie van je evenement door registratie, content beheer, checkin en communicatie te stroomlijnen en automatiseren. 
lively-automatisering_2x.png
Virtuele & Hybride Evets

Heb je een complex event met verschillende type deelnemers of tickets? Of een onderbezet event team? Dan wil je routinematige taken reduceren, de kans op fouten verkleinen en voorkomen dat je moet inleveren op de event beleving. Bij Lively bieden we verschillende platformen om jouw events efficiënter te organiseren, maar je kunt de registratie en checkin ook volledig uitbesteden.  

Event Management, CRM & Registratie

Creëer onbeperkt registratie flows binnen één evenement, gebruik een drag & drop bouwer voor landingspagina's waar je merk centraal staat, krijg inzicht in de historie van elke deelnemer met een cross-event CRM en plan eenvoudig alle communicatie op basis van registratiestatus en type deelnemer.

Swoogo.png
606ef17be2ab2683922bd665_grip-leads_2x-p-800.png

Lead Registratie & Distributie

De opvolging bij events is misschien wel de grootste ''gap'' in event marketing. Wij bieden tooling voor de exposant en organisator om leads digitaal te registreren en kwalificeren. Vervolgens geven we de exposant één real-time overzicht met alle acties per lead; uitgenodigd, sessie aanmelding, sessie stream, sessie scan, profiel interesse, connectie, meeting en badge scan. 

On-site Checkin & Badge Printing

Zorg voor een professioneel en soepel ontvangst voor alle deelnemers. Scan & print zodra gasten arriveren. Hiermee bespaar je tijd en verminder je verspilling. Naambadges zijn er in alle soorten en maten. Importeer jouw gasten, ontwerp de badges en laat ons alle hardware installeren op locatie. Print een QR-code op de badge en scan deelnemers bij de zalen en stands voor een complete rapportage. Last minute aanmelders? Ook dat is geen probleem.

60c3d3546b4da3c304a26a87_streamline-your-events.png
feature-exhibitor-session-submissions1280w-e4a17403f3bd7cc7eda295855727afb4.png

Abstract & Programma Management

Heb je veel sessies, abstracts of reviewers? En wil je de kwaliteit hoog houden en tijd besparen? Wij bieden flexibele tooling om jouw submissie en beoordelingflow te stroomlijnen. Maak onbeperkt formulieren, gebruik e-mailtemplates, geef centraal feedback en verzamel slides of andere bestanden.  Gebruik algoritmes voor het slimmer plannen van sessies, en publiceer direct op je website en app.

Financiële Administratie & Betalingen

In Nederland is het gebruikelijk dat deelnemers op factuur betalen. Echter het debiteurenbeheer is vaak handwerk. Daarom zorgen we met Mollie dat facturen automatisch gekoppeld worden aan transacties. Zo kun je de betalingsherinneringen direct inplannen. Bij Mollie heb je altijd toegang tot het deelnamegeld en betaal je slechts € 0,25 per geslaagde transactie. Uiteraard bieden we ook iDeal of creditcard betalingen.

banktransfer-desktop.jpg
6038cd6f0b86a8569784820f_taskd-p-500.jpeg

Exposanten Management

Het kan lastig zijn om zicht te houden op de input die je nodig hebt van exposanten, omdat de informatie vaak verspreid staat. Wij bieden een geautomatiseerde online handleiding voor exposanten, waar je taken kunt aanmaken (per segment), documenten delen en de voortgang bijhouden. Zo kun je exposanten op het juiste moment herinneren en beter helpen met de voorbereiding op het evenement.

bottom of page