Trek de digitale cirkel rond
Blijf binnen handbereik en houdt de aandacht
Na de aanmelding is er enthousiasme over jouw event(en), netwerk en kennis. De website heeft zijn overtuigingsfunctie vervuld en jouw doelgroep is benieuwd naar wat volgt, hoe te netwerken, relevante content en meer. Maar mensen krijgen tegenwoordig een overload aan informatie via mail en social media, dus de aandacht krijg je niet zomaar… Wil je als merk de doelgroep betrokken houden dan moet je op ze minst binnen handbereik zijn.
Een mobile app gedownload krijgen met regelmatig gebruik is niet makkelijk. Toch blijft het voorlopig doeltreffende technologie voor een optimale gebruikerservaring, merkbeleving en betrokkenheid. De kunst is een mix van interactieve/verbindende tools voor impact, personalisatie voor relevantie en actuele informatie voor frequent gebruik.
In de mobile app komt veel samen zoals registratiegegevens, reactiesysteem voor je publiek, aanbevelingen door kunstmatige intelligentie en marketing automation. Daarom is een (modulair)platform met flexibiliteit voor integraties, snelle updates en/of maatwerk een verstandige keuze voor zowel de korte als lange termijn.

Meer dan 93% van de Nederlanders heeft een smartphone. De digitalisering neemt snel toe en we zijn gewend aan gemak en personalisatie. Ook voor events is de visitor journey meer digitaal. Het voor- en na traject wordt langer en events zijn vaker onderdeel van strategieën. Hoe bedien jij de (digitale) doelgroep na de aanmelding?

Een gebruiksvriendelijk en gepersonaliseerd platform met slimme add-ons
Product & Functionaliteiten
Sla een brug en maak verbindingen
Interactief netwerken, kennis delen, discussiëren, promoten, breng mensen met elkaar in contact via een privé tijdlijn, deelnemerslijst of integreer matchmaking voor persoonlijke aanbevelingen.

Interactie tijdens presentaties
Verhoog de beleving en creëer meer impact. Integreer een reactiesysteem zodat gebruikers met één druk op de knop kunnen reageren op polls/quizzen of vragen kunnen stellen aan de sprekers.

Communiceer effectiever
Vanaf de registratie in contact blijven met deelnemers met real-time communicatie. Jouw logo op het meest persoonlijke scherm van de doelgroep, updates, plattegronden, notificaties etc.

Maak de beleving persoonlijk
Biedt deelnemers relevante (event) informatie op basis van persoonlijke voorkeuren, profiel, locatie of gedrag. Van favorieten, filters, GPS-notificaties tot netwerk aanbevelingen.

Krijg inzicht in wat gebruikers beweegt
Monitor, rapporteer, evalueer en verbeter de resultaten van je evenementen. Gebruik op cijfers en feiten gebaseerde inzichten om zakelijke doelstellingen te behalen.

Meer exposure voor stakeholders
Biedt partners en sponsoren opvallende advertentieruimte. Bedenk interactieve mogelijkheden om producten mobiel onder de aandacht te brengen zoals met logovermeldingen en banners.
Breng ondersteuning binnen handbereik
Maak het verschil door ondersteuning nog toegankelijker en sneller te maken. Integreer forums, e-mail, telefonisch contact en chat.

Publiceer content en houdt de aandacht

Speel in op de interesse van de doelgroep met actuele kennis, entertainment en nieuws. Gebruik blogs, video's, fotoalbums, nieuws, bestanden en vacatures.
Verhoog het aantal conversies/
aanmeldingen
Breng je events, producten en diensten onder de aandacht en zorg voor een call-to-action. Gebruik je eigen marketing automation of registratiesysteem voor de juiste opvolging per e-mail.


Corporates
Met events wil je bij relaties een onuitwisbare indruk/impact achterlaten. Een unieke beleving staat hierbij voorop. Met een eigen mobile app maak je dat korte moment langer tastbaar en meetbaar.
Voor wie?


Congres
Deelnemers hebben veel keuze, dus hoe help je met een optimale planning? Met een mobile app personaliseer je het programma, houd je informatie up-to-date en afspraken worden tijdig gepland.

Intern
Trainingen en incentives, vaak lang en meerdaags op een onbekende locatie. Medewerkers wil je in de watten leggen. Met een mobile app blijft iedereen in contact via sociale functionaliteit en duidelijke communicatie.
Onze Technologie Partner

30+
Kant-en-klare-modules

50+
Partners wereldwijd

1.000+
Events per jaar

20+
Jaar ervaring met software