Event Communicatie & Registratie
Meer efficiëntie, aanmeldingen en inzichten? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Registratiepartner of SaaS Platform?
Allereerst is het verstandig om een eigen licentie te nemen op een eenvoudig en flexibel SaaS platform voor alle event communicatie (Website, Registratie, Mail, CRM). Waardoor je altijd zelf kunt communiceren, content wijzigen en rapportages op maat kunt bijhouden.
Voor een soepele visitor journey, tijdbesparing en minimale foutmarge zijn er integraties met je (mobile) event applicatie, administratie en marketing automation. Voor complexe projecten zijn er onbeperkt zichtbaarheid condities (bv. formulier velden) en kunnen specialisten meekijken en de inrichting uit handen nemen.
Tot slot; strakke whitelabel thema's voor websites en GEEN extra kosten per registratie of event zijn een must.
Minder fouten, meer tijd en de ultieme beleving
Er zijn tientallen leveranciers die de registratie kunnen verzorgen. Ze hebben elk hun eigen kwaliteiten. Een (externe) registratiepartner biedt een service die (complexe) trajecten uit handen neemt. SaaS bedrijven bieden geïntegreerde software, waarmee je zélf de complete event communicatie kunt opzetten en beheren. De winst zit in een slimme combinatie van beide.

Bij een traditionele registratiepartner zijn de kosten per event al snel hoger.
Deze optie is daarom minder geschikt bij meerdere kleine of gratis events. Je bent afhankelijk van de planning voor mailings en content wijzigingen, vaak zijn er geen standaard integraties en je hebt minder (vaak) inzage in de resultaten.
Bij Event Software as a Service (SaaS) ben je afhankelijk van de flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid. Complexe trajecten zijn al snel lastiger omdat de software is opgebouwd uit standaard functionaliteit en er zelden op maat gemaakte oplossingen worden geboden. Daarnaast zijn er veel platformen die door de jaren heen te ingewikkeld zijn geworden door alle uitzonderingen.
Een SaaS platform met daadkrachtige ondersteuning en advies

Product & Functionaliteiten
Thema bouwer
Kies het juiste thema en gebruik drag & drop voor content en widgets. De templates zijn speciaal gemaakt om jouw merk centraal te stellen. Preview het format voor PC, phone & tablet.

Professionele websites
De mooiste thema’s, styling & branding. Alle eventinformatie toevoegen van programma tot deelnemerslijsten. Automatische taalherkenning. Pop-ups voor sessies & sprekers.

Registratie wizard
Zet je events nog sneller op met slimme instellingen en het dupliceren van je vorige events. Maak het registratieformulier, bepaal registratie types, voeg sessies toe en stel de limieten in.

E-mailmarketing
Maak e-mailtemplates volledig in je eigen huisstijl. Traceer of e-mails goed zijn aangekomen met opens & clicks.

Slimme logica voor condities
Het stellen van vragen leid al snel tot meer vragen. Stel een vraag en bepaal de vervolgvraag op basis van de reacties. Of bepaal per registratie type welke vragen of sessies zichtbaar zijn.

Uitgebreide statistieken op maat
Van websitebezoeken tot registraties en aanwezigheid, met meerdere dashboards op maat zorg je dat iedereen inzicht heeft in de juiste events, locaties en kernresultaten.
Responsive Front & Backend
Zorg dat zowel jij als de deelnemers altijd toegang hebben tot de belangrijkste eventinformatie zoals sessies, sprekers, sponsoren, maps en deelnemers. Blijft zelf op de hoogte met een handige activity feed.

Mobile Check-in
Verander elke medewerker in een mobiele check-in agent. Gebruik de mobile app voor zowel de algemene check-in als voor de sessies. Zo heb je altijd real-time inzicht in de no-show.

Integraties en openAPI
Haal automatisch gegevens op uit je CRM zoals Saleforce of verstuur gegevens naar marketing automation zoals Marketo & Hubspot. Ook voor event apps zijn er meerdere integraties. Standaard of op maat.


Corporates
Je eventteam kan uit 2 of 200 personen bestaan. In beide gevallen moet iedereen op de hoogte zijn van de registraties en type deelnemers. Of je nu op kantoor bent of onderweg.
Voor wie?


Eventbureaus
Je werkt voor meerdere klanten tegelijk en wilt indruk maken. Creëer daarom per project een unieke merkbeleving en geef real-time inzicht in de belangrijkste cijfers over alle events.

Media en organisatoren
Er is veel concurrentie dus je moet opvallen! Marketingtools helpen de meest relevante gegevens te verzamelen, zodat de volgende editie makkelijker gaat en je content kunt personaliseren.
Onze Technologie Partner
Event Management en Registratie Software
Swoogo is een SaaS platform wat is ontworpen om te voldoen aan de eisen van de moderne, door data gedreven, event manager.



Hoofdkantoor: Westport, Amerika
Oprichting: 2015
Bedrijfsgrootte: 25 - 50

20+
Jaar ervaring samengevoegd in één
systeem

100+
Enterprise klanten

500
Per maand voor onbeperkt
events en registraties

10+
Integraties met event apps, CRM & marketing automation
Welke aanpak werkt voor jou?

Volledig ontzorgd
Bij complexe projecten of gebrek aan tijd kun je soms beter alles over laten aan experts.

Zelfstandig aan de slag
Meerdere evenementen? Bezig met automatisering of vernieuwing? Dan kun je mogelijk beter zelf de knoppen bedienen.

Complete oplossing
Meer oplossingen nodig? Of een geïntegreerde oplossing voor de totale visitor journey? We denken graag met je mee!