Event Communicatie & Registratie:

Meer efficiëntie, aanmeldingen en inzichten? Vraag ons naar de mogelijkheden.

Direct contact

Minder fouten, meer tijd en de ultieme beleving

Er zijn tientallen leveranciers die de registratie kunnen verzorgen. Ze hebben elk hun eigen kwaliteiten. Een (externe) registratiepartner biedt een service die (complexe) trajecten uit handen neemt. SaaS bedrijven bieden geïntegreerde software, waarmee je zélf de complete event communicatie kunt opzetten en beheren. De winst zit in een slimme combinatie van beide.

Uitdaging

Registratiepartner of SaaS Platform?

Bij een registratiepartner zijn de kosten per event hoog. Deze optie is daarom minder geschikt voor kleine events. Je bent afhankelijk van de planning van de registratiepartner, vaak is er geen integratie met jouw CRM en je hebt minder inzage en overzicht in de status van je event.

Bij Event Software as a Service (SaaS) ben je afhankelijk van de flexibiliteit en gebruiksvriendelijkheid van de software. Complexe trajecten zijn lastiger met SaaS omdat ze opgebouwd zijn uit standaard functionaliteit en zelden op maat gemaakte software bieden. En let op, er zijn (grote) partijen die door de jaren heen te ingewikkeld zijn geworden door alle uitzonderingen die zijn toegevoegd.

Functionaliteiten

Een compleet en intuïtief platform met diepe functionaliteiten

Het begint met een bijzonder eenvoudig te beheren SaaS platform voor alle event communicatie (Registratie, Mail, Website, Enquête) met altijd direct inzicht in (voortschrijdende) statistieken en resultaten van je event.

Voor een soepele visitor journey, tijdbesparing en minimale foutmarge zijn er integraties met zowel je CRM als Mobile App(s). Bij complexe projecten zijn er onbeperkt condities in het formulier met automatische acties per vraag. Experts kunnen snel inspringen of zaken overnemen. Niemand wilt nacalculaties en geen event is hetzelfde, wij geloven voor de software in een vaste prijs per gebruiker met onbeperkt events/registraties.

Tot slot; strakke stylesheets (op maat) voor de website en een responsive dashboard zijn een must.

Onze Tech Partner
Event Management en Registratie Software

Producten & Functionaliteiten

Thema bouwer

Kies het juiste thema en gebruik drag & drop voor content en widgets. De templates zijn speciaal gemaakt om jouw merk centraal te stellen. Preview het format voor PC, phone & tablet.

Professionele websites

De mooiste thema’s, styling & branding. Alle eventinformatie toevoegen van programma tot deelnemerslijsten. Automatische taalherkenning. Pop-ups voor sessies & sprekers.

Registratie wizard

Zet je events nog sneller op met slimme instellingen en het dupliceren van je vorige events. Maak het registratieformulier, definieer type registraties, voeg sessies toe en bepaal de limieten.

E-mailmarketing

Maak e-mailtemplates volledig in je eigen huisstijl. Traceer of e-mails goed zijn aangekomen met opens & clicks.

Slimme logica voor condities

Het stellen van vragen leid al snel tot meer vragen. Met Swoogo heb je alle informatie op één plek. Stel een vraag en bepaal een opvolging op basis van de reactie van elk individu.

Uitgebreide statistieken op maat

Van websitebezoeken tot registraties en aanwezigheid, met meerdere dashboards op maat zorg je dat iedereen inzicht heeft in de juiste events, locaties en kernresultaten.

Swoogo Mobile

Zorg dat zowel jij als de deelnemers altijd toegang hebben tot de belangrijkste eventinformatie zoals sessies, sprekers, sponsoren, maps en deelnemers. Blijft zelf op de hoogte met een activity feed.

Swoogo Live

Verander elke medewerker in een mobiele check-in agent. Gebruik de mobile app voor zowel de algemene check-in als voor de sessies.

Integraties

Haal automatisch gegevens op uit je CRM zoals Saleforce of verstuur gegevens naar marketing automation zoals Marketo & Hubspot. Ook voor event apps zijn er meerdere integraties.

Voor wie?

Why choose Us?

Corporates

Je eventteam kan uit 2 of 200 personen bestaan. In beide gevallen moet iedereen op de hoogte zijn van de registraties en type deelnemers. Of je nu op kantoor bent of onderweg.

Why choose Us?

Eventbureaus

Je werkt voor meerdere klanten tegelijk en wilt indruk maken. Creëer daarom per project een unieke merkbeleving en geef real-time inzicht in de belangrijkste cijfers over alle events.

Why choose Us?

Media en organisatoren

Er is veel concurrentie dus je moet opvallen! Marketingtools helpen de meest relevante gegevens te verzamelen, zodat de volgende editie makkelijker gaat en je content kunt personaliseren.

Onze Technologie Partner

20+
Jaar ervaring samengevoegd in één systeem
100+
Enterprise klanten
500
per maand voor onbeperkt events en registraties.
10+
Integraties met event apps, CRM & marketing automation.

Welke aanpak werkt voor jou?

Volledig ontzorgd

Bij complexe projecten of gebrek aan tijd kun je soms beter alles over laten aan experts.

meer info

Zelfstandig aan de slag

Meerdere evenementen? Bezig met automatisering of vernieuwing? Dan kun je mogelijk beter zelf de knoppen bedienen.

meer info

Complete oplossing

Meer oplossingen nodig? Of een geïntegreerde oplossing voor de totale visitor journey? We denken graag met je mee!

meer info
Stuur ons een bericht voor een vrijblijvende kennismaking
Copyrights © 2020 Lively: Alle Rechten Voorbehouden