
On-demand badge printing voor elk evenement
Of je nu een informele of formele uitstraling wilt bij het ontvangst. Elke organisator wilt lange rijen voorkomen en last-minute aanmelders snel voorzien van een badge. De voorbereiding, stress en vertraging die ontstaat bij het uitdelen van voorbedrukte badges wil je het liefst uitsluiten, ook bij de kleine evenementen.
Wij gebruiken de nieuwste apparatuur voor het scannen en printen. Afhankelijk van je budget bepalen we de juiste opzet. Zo kun je onze scan app gratis downloaden en met collega’s het ontvangst doen, of kies voor iPads op een standaard. Iemand geen ticket? Ook dan kun je direct een persoonlijk badge maken. Zowel badges als labels bieden we in alle soorten & formaten.
Verbeter de on-site eventbeleving
Het ontvangst is de eerste indruk van jouw evenement. Een soepele doorstroom en gastvrijheid is essentieel, maar je zit niet te wachten op hoge kosten voor apparatuur en personeel.
Een simpel & innovatief platform met plug & play printing

Product & Functionaliteiten

Gasten Inchecken
Voorkom lange rijen met onze incheck app. Scan de tickets of zoek op naam en meld gasten handmatig aan. Iemand niet in het systeem? Vul de gegeven in en print direct een badge.

Live Badges Printen
Bepaal via drag & drop exact welke informatie je wilt printen en waar. Op badges van papier en plastic, of op polsbandjes. Koppel de smartphone met de printer en je bent klaar om te gaan!

Self-Service Check-in
Automatiseer de on-site registratie via een branded kiosk-modes op tablets. Bepaal de check-in flow op maat met keuze uit badge printing, selfie, handtekening en sessie registratie.

Sessie Registratie & Controle
Beheer jouw sessies met een online registratie pagina, limieten, toegangscontrole, check-in, een live display op locatie en punten voor accreditatie.

Cashlesh Payments
Creditcards & vouchers worden veilig opgeslagen in ‘wearable’ technologie. Maak het makkelijk voor gasten om eten, drinken, gifts en sessie credits te betalen tijdens het evenement.

Lead Registratie
Bespaar tijd en volg sneller op met de lead registratie app. Scan badges, prioriteer, kwalificeer, maak notities en exporteer contacten naar Excel.

Accreditatie & Certificaten
Het is niet meer nodig om lang te wachten op certificaten! We registreren per sessie/event de uren, berekenen het aantal punten en versturen automatisch het certificaat.

RFID & Gezichtsherkenning
Kies voor een duurzame en super snelle ervaring met RFID armbandjes of badges, en vervang barcodes voor selfies met gezichtsherkenning.

Rapportage
Krijg zowel via de incheck app als het dashboard real-time inzicht in no-show en andere kernresultaten, of genereer een rapportage op maat via Excel.


Voor het evenement
Importeer jouw gastenlijst of integreer met het registratie systeem van Swoogo en Eventbrite. Richt eenvoudig de functionaliteiten in voor een check-in ervaring op maat.
Wanneer?

Tijdens het evenement
Print terplekke badges en programma’s, registreer de aanwezigheid per sessie, beheer RFID technologie, biedt lead registratie aan bij partners, en nog veel meer.
Na het evenement
Bekijk eenvoudig de informatie over check-in/check-out, aanwezigheid per sessie, de verzamelde foto’s en handtekeningen, en download tot slot een volledige analyse over het evenement.
Onze Technologie Partner
Boomset biedt een award-winning oplossing om het on-site registratie proces te versimpelen, automatiseren en verbeteren.



Hoofdkantoor: New York
Oprichting: 2011
Bedrijfsgrootte: 30 - 50

5
Uit 5 sterren op Capterra

1000+
Organisatoren wereldwijd

4+

12+
Awards gewonnen
Integraties met registratie systemen